torsdag 25 november 2010

Ingen örk eller energi!!

Har ingen inspiration till att plugga eller något annat just nu!! Tror att det beror på all fet mat och fika bröd som jag å Lollo frossat i innan vi äntligen fick beskedet att hennes cancer inte spridit sig. Förra gången jag körde pulver så blev jag mycke mycke piggare! Ska åka in till Cambridge och köpa 1 veckas ranson med pulver. I möra är det julbord men på lördag då ska jag starta helfart!! MÅSTE göra ett ryck med vikten innan julen. Längtar till 1januari då är det fullt ös medvetslös! Mitt person rekord med helfart är 15dagar. Det ska slås!!

I morgon är det ledig dag, Kl 9.30 köra Lollo till CSK för läkar besök, sen ska jag på möte kl 11.00, inhandla lite scrapbooking grejjer till Mega Mumsigt pärmen-  åka till Juva Änglar och Panduro med Lollokl 16.00 har Hampus innebandy träning sen snabbt i väg till barnens farmor i Vålberg, sen hem, duscha och göra sig i ordning för julbord och Starboys på Nöjjes. Sen till Vålberg och hämta barnen, hem å sova för att sedan upp tidigt och dra till jobbet och jobba 14timmars pass. Phu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar