fredag 5 november 2010

En härlig mammadag med Lollo

Nu är Halloween middagen överstökad och i morgon ska jag rensa bort alla sakerna och lägga i dekoratons skåpet. Hampus har paxat alla döskallarna, de vill han ha på sitt rum. Skönt att det börjar närma sig jul!!! I går tog jag och min goa vän Lolloen mamma dag i Kristinehamn för att besöka Mazzarin för att inhandla lite scrapbooking grejer!! Jag, Lollo och Lisa har blivit helt insnöade på scrapbooking :0) Jag köpte mej en stor scrapbooking väska. Perfekt eftersom jag och Lollo och Lisa drar runt på 3-4 påsar full med papper, saxar mm. Nu får allt plats i denna väska. Jag ska beställa färgpatroner till skrivaren så att jag kan skriva ut massor av kort på barnen. Jocke har jag faktist bara fula grimaser kort på och mej själv har jag inga. Det är ju alltid jag som håller i kameran och är paparazzi. Får nog börja ta lite mer kort än bara på barnen. Nu har jag scrappat i ordning alla kort jag har på barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar