måndag 15 november 2010

En låg och grå dag

Bara för att jag skrev att det va en kanon dag så blev den värre än på länge. Det började redan när jag hämtade Hampus hos hans kompis. Blev som vanligt bråk om vem som ska sitta fram. Ida skrek i falsett hela vägen hem. Sen eskalerade det. Ida va arg, jag blev arg på Hampus för att han retade sin syster och då blev han skit arg och sprang upp och låste in sig på sitt rum. Det dåliga samvetet va på topp!!

Men efter maten som Hampus hade valt (fiskpinnar och mos) så hoppade jag och barnen i badkaret. När vi badat klart hade mannen kommit hem. Jag och Ida åkte hem till en kompis och masserade hennes man och en gemensam bekant. Ida skötte sig exemplariskt! Var nog mycke tackvare att det va en liten bäbis som hon kunde gosa med.

I dag känner jag mej jätte låg :0( är nog en del beroende på att jag har så dåligt samvete för att jag va så arg i går för skitsaker och sen det gråa vädret! I morgon har vi personalmöte, att träffa chefen är inte kul och sen gör jag kvällen = jobbar 8-22.  Depp!! Tur att jag är hos Lollo och får lite possitiv energi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar