fredag 28 december 2012

Nu är det dags att växla upp!!

Min viktminskning har gått i snigelfart i några veckor och det har känts sååå frustrerande!! Men så fick jag lite tips från coachen (min allra goaste vän som gjorde sin op i 18 juni, hon har svar på alla mina frågor och vet alltid på råd) Mer vatten och proteindrinkar!! Sagt och gjort jag drog en proteindrink till frulle och en till kvälls mål. Så nu är det fokus på proteinerna. Inte det godaste, men vill man vara fin så får man lida pin :0)
Så i stället för 5 dl vatten så har jag hinkat i mej 1 liter per dag. Å vips så gick vågen ner till 89.9kg TJOHOOO!!! Välkommen härliga 80 talet!!

När jag jobbade dygnet så regnade det och det va isbana på vägarna. Förbannade skit jag som kommit i gång så bra att gå de 5km jag har för att komma till jobbet :0(
Men jag tog bilen och packade med mina 3kg hantlar och en tränings dvd med Jillian Michaels och så fort juvelerna på jobbet hade gått och lagt sig så svidade jag om till träningskläder och drog ner persiennerna och ta mej tusan jag orkade hela 30 min passet. Tyvärr va det inte så jobbigt för armarna men baksida lår, där hade jag nog inte en enda muskel innan. Satan vilken träningsvärk!!! GILLERT :0)  Så i morse när jag vägde mej (brukar ALLTID väga mej om jag har träningsvärk) men jag vägde 90.0kg så det va ju helt ok!
Nu har de tack och lov så har de sandat vägarna så på morgonen i möra så ska jag prova att gå till jobbet så att jag kommer i gång med mina promenader :0) Har kört med hantlarna i dag med den jätte bra mobil appen, det va dret jobbigt, blev även 60 raka situps + 30 sneda. Måste försöka att strama upp maghänget

Tjingeling bilring

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar