lördag 1 september 2012

Herre jisses nu rör det på sig!!!!

I går fick jag veta att 3 st i min Dietist grupp har fått op tid!!!! Oh my goooood!!!
Fick en blandad känsla av rädsla och EXTAAAAAAS!!! Jävlar nu är det på riktigt!!! Nu kan det hända vilken dag som helst att de ringer från Torsby!! Jag både längtar som faan till flytet samtidigt som jag känner stor oro, tänk om jag inte kommer att klara 4 veckors flyt, fast jag vet att jag kommer att klara det så finns det en stor oro. 2 veckor har jag lätt klarat och då med endast 3 påsar och nu får jag ju ta 4-5 påsar + buljong och Coca Cola Zero. Men liten oro gnager eftersom jag MÅSTE klara det. Ska bli så otroligt skönt att få börja med flytet så att mitt nya liv får börja.

På söndag har vi en sån där dag som jag vill hoppa över!!!
Jag slutar jobba 12.30 och jag ska stå i cafeterian i Hammarö Arena kl 12.00 :0/
Kl 12.00 ska Ida på barnkalas
Kl 12.15 ska Hampus samlas för fotbolls match

Phu!
Och JA vi måste vara med på allt!!! Varför säga nej när det går att få ihop :0)

Just nu har jag en förkylning som inte riktigt vill bryta ut, går med lite feber och lite snorigt. Tur är väll det men jag vill ju bli av med skiten!

Tingeling bilring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar