lördag 8 september 2012

Nu är det bara för Torsby att ringa!

Nu är alla förberedelserna klara!
Proteinpulvret utan smak har kommit och det är bara att jag hämtar ut det på utlämnings stället.
Nu på morgonen så har jag kokat
  • Spenat/kassler soppa,
  • Lax soppa
  • Gulasch soppa
Dessa har jag mixat släta och hällt upp dom i 2dl burkar som nu ligger i frysen :0)

 
 
Nu är det bara jag och 4 till i gruppen som är kvar att få op datum!!! Men det känns som att det helt har stannat av! I slutet av förra veckan så fick ju 3 st veta op datum, medans denna vecka så är det bara en enda ynka person som fick op datum!! GRRRRRRRR!!!!!
Trodde VERKLIGEN att det skulle rassla till ordentligt när de andra fick tider, men inte heller! Den senaste som fick op datum, ska opas den 9 oktober! Det opereras på måndagar, tisdagar och onsdagar och när jag kollar igenom så är det några dagar som är op dagar som ingen i min grupp fått datum!
Denna jävla väntan gör mej gaaaaalen! Men jag har bestämt mej för att njuta av dessa sista svullo dagarna som är kvar av mitt gamla liv för det är inte länge kvar, även om jag blir sist, vilket jag är 100% säker på. Jag har ALLTID blivit sist i alla saker där det är turordning. Fattar inte varför.
 
DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT,
VÄNTAR ALLTID FÖRLÄNGE

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att du får din tid i veckan, du är ju rustad till tänderna :-)
    Jag opades i måndags, titta gärna in på min blogg
    rockabullmamman.bloggplatsen.se
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh! Tack gulle du! Ska genast smyga in och läsa din blogg :0)

    SvaraRadera