söndag 30 september 2012

Fjärde dagen på flyt!

Snart är fjärde dagen på flyt gjord :0) och det går skit bra!!!!
Som en mycket klok vän till mej sa (hon har också gjort en GBP op) det är MYCKET lättare att flyta när det är inför op, än att flyta för att banta!! Det stämmer verkligen!!!
Jag kan fortfarande inte fatta att det är så nära nu!!!!!! Om bara 3 veckor så drar jag från jobbet och kommer inte tillbaka för än den 19 november och när jag kommer tillbaka så gör jag endast 2 pass första veckan, unnar mej ett stort ledighets hål i schemat och mina underbara arbetskompisar tog alla utlåns passen första veckan :0) Jag älskar mina arbetskompisar, de är värda sin vikt i guld (di är smale allihopa men ändå)
I morgon ska jag hämta ut paketen med chokladpudding och vaniljpudding som jag har beställt från Modifast! Så i Morgon kväll blir det en chokladpudding efter mötet och massage kunden :0)
Har en söt massagepatient som nu under flytet betalar mej med Cambridge pulver! Mycket uppskattat från min sida! :0) dagar på flyt = -2,0kg
Ska bli spännande att se vad vågen visar på torsdag! Då har jag gjort första veckan :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar