onsdag 3 oktober 2012

Min operation har blivit fram skjuten :0(

I dag fick jag ett samtal från Torsby att min operation blir inte den 22 oktober (och innan hon sa nästa mening så han jag tänka Yes! det blir tidigare jippi!!!!) det blir den 1 nov :0( Du kommer att läggas in den 31 oktober. Anledningen till detta var att min op är tvungen att flyttas pga en stor och jätte svår op som var mer akut!

Fy faan va jag har grinat!

För folk som inte fattar detta (inkl min sambo) så säger dom, det är ju bara 10 dagar! Ja tio långa jävla EXTRA dagar med pulver tio jävla extra dagar att laga mat till familjen och på jobbet. Schemat jag lade på mitt jobb var perfekt (vi har önske schema) och jag skulle verkligen få mjukstarta i lugn och ro med ett pass under första veckan  och ganska lugnt där efter. ALTT ruckas ju!!! Nu blir det fullt ös med låååånga och många pass på jobbet och jag kommer hem från sjukhuset 2 dagar innan min sambo fyller år, jag blir inte alls ledig när barnen har höstlov!
Tårarna bara forsar!!!!!!!!

Men nu har jag varit sur och bitter i några timmar och jag försöker se det possitiva, jag kommer ju gott och väl hinna gå ner de 7 kilona som de vill att jag ska gå ner innan op! Det blir ju 33 dagars flyt i stället för 25, vilket säkert medför att komplikations risken blir mindre! Det är bra! och jag kommer förhoppningsvis hinna färdig det där sista jävla skolarbetet som är kvar innan op!
Jag som hade planerat att sitta och scrappa nu under flyt perioden, i helvete heller, det blev att plugga och skriva så ögona blöder! MORRRRRR!!

När jag fick veta detta att min op skjöts upp så kom ju hjärnspökena direkt! Åh, kanske ska passa på att dra ner till grillen och köpa ett gäng flottiga och himelskt goda chilichees, eller pizza eller sushi! Men neej! Då kommer det vara ännu svårare att komma i gång! På sin höjd så blir det en Modifast vanilj pudding att synda med, tror inte ens det! Jag ska ta mej faan klara detta och jag ska efter dessa 33 dagar kunna gå med huvudet högt, stolt kunna säga att jag INTE fuskat en enda gång!

Fick ha kvar mitt läkarbesök den 12 oktober. Få se vad de säger då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar