måndag 15 oktober 2012

Tung dag (mycke gnäll i detta inlägg)

I dag har det verkligen varit en skit jobbig dag att gå på flyt!!!!! Är hungrigare än vad jag varit under hela flytperioden! Jag får verkligen påminna mej själv att inte fuska. Extra jobbigt när jag jobbar!!!! det första jag ser när jag öppnar kylskåpsdörren (skulle ställa in min flaska med funlight) jo en stor jävla ugns plåt med kladdkaka med frosting!!! Men för faaan :0( Hur faan ska jag klara 16 dagar till????? Det är sååå förbannat jobbigt att inte få äta mat och jag hatar alla som får äta mat!!! Det är mat reklam ta mej faan över allt. I dag var jag hemma hos en kompis och pluggade och då satt hon och en annan tjej och de satt i köket och åt macka i köket (jag satt i vardagsrummet) och det smaskades så herre jävlar. Alla dessa ljud som folk som äter avger gör mej helt j-la galeeeeeeen!!! I mitt huvud snurrar dumma tankar som Det är ju 15 dagar kvar, vad gör det om jag trycker i mej lite kassler och stark senap mmmm va gott det skulle vara!!! men jäkligt o nödigt!! Jag vågar ju inte fuska, för tänk om det syns, och då kanske dom bara syr i hop mej utan op. Det tror jag ju inte men jag vågar inte chansa.

SUCK! I kväll ska jag gå och lägga mej direkt jag kommer hem från jobbet :0(

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för dej! Själv opades jag för en vecka sen, o jag skäms för o säga det, men jag fuskade massor under flytet, o då varade det "bara" tre veckor, men de va såå nöjda med mej o op gick galant, inga konstigheter, ren rutin sa kirurgen! :) så enligt mig då, kan du absolut "ta ett litet fusk" lycka till! Kram cicci

    SvaraRadera
  2. Tack för den fina kommentaren! Jag orkade stå emot! Vågar inte fuska för jag är rädd för att det inte går att få stopp på mej! Jag kanske blir som enarmade banditen och bara svullar i mej!

    Stoooo bamse kram till dej Cicci

    SvaraRadera