måndag 15 oktober 2012

ÄNTLIGEN halvtid!!!!

I dag är det 19 dagen på flyt och det är "bara" 16 dagar kvar. Har hittils gått ner 5,8kg :0)
I fredags var jag upp till Torsby för inskrivningssamtal/ besiktning. Nervös som fasen! Fick inte kissa 4 timmar innan blodprovstagningen. herre jäklar jag som kissar som en kamel!!! Ställde klockan på 4.45 för att tömma ur det värsta! 6-7 rör med blod, EKG, vikt, längd( WTF jag har krymt 1 cm) mätte midjan -13 cm :0) HAPPY HAPPY!!!!! Dagarna rullar på och det går faktiskt välldigt bra!!! SÅ länge jag slipper laga mat eller när det fredags och lördags myser på jobbet, då är det jäääääävligt jobbigt och jag tycker synd om mej själv :0( Bara 2 jobbhelger kvar på dessa 16 dagars flyt! Nästa vecka ska jag börja packa sjukhusväskan. Skulle verkligen inte göra något om de ringde från Torsby och sa att jag ficnge opa mej tidigare, men det är väll ingen risk!
I går fick jag ett ryck att och slängde mej ner på golvet och gjorde situps. När jag på kvällen när jag vägde mej på kvällen så vägde jag 0,5kg mer än kvällen innan. Trotts att jag druckit som vanligt. Va fasen???? På morgonen så plussade jag på vågen WTF!!!! Visserligen bara 0,1kg men i alla fall Det känndes verkligen SKIIIIIT!!!!!! Mega besviken! Har stått still någon morgon och det är ta mej fasen bättre! Men i morse så va det -0,3kg så i morgon hoppas jag att det blir 6,0kg jämt.
I dag mår jag lite halvskumt och det känns som att det inte kommer att bli någon bra dag :0( Mår lite halv illa, lite tjyvtjockt :0/ Hoppas att det släpper!!!

Tjingeling så länge <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar