söndag 21 oktober 2012

WOOHOOOOOO! Inte långt kvar nu :0)

I dag är det 25 dagen på flyt och det är nu "bara" 10 dagar kvar på flytet! Tio dagar kvar tills jag får mat i min mun! Jag orkade stå emot frestelsen att fuska!!!! Å det är jag sååååå glad för! Nu börjar jag verkligen se ett slut på denna flytplåga! 25 dagars flyt har gjort -7,9kg vilket är jätte härligt!!!! Bara 1,0kg kvar till jag är under 100kilos strecket!!!!!
I AM SOOOOOOO HAPPY HAPPY!!!!!!!
Jag är så otroligt glad att den personen som jag fick den jätte negativa reaktionen från (som nu inte längre finns kvar i mitt liv) inte skrämde mej utan jag vågade outa mitt beslut att operera mej på facebook!! Det är helt otroligt va mycke härlig stöttning jag får från mina riktiga vänner och bekanta!!! Varje vecka skriver jag mina vikt resultat nu under flytet och det ligger varje vecka på strax över 70 Gilla och många super stöttande kommentarer!!! Jätte härligt!!!
Nästa vecka är den sista hela veckan innan min operation :0) Kan inte riktigt fatta att nu snart är den dagen som jag har gått och längtat efter i flera år snart är här!!!! Jag kommer också snart få kliva över till andra sidan! Jag blir inte sist opad i min grupp!!! En tant ska operera bort sin galla så jag blir näst sist!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar