tisdag 4 september 2012

Snart har halva guppen fått op tid

Jisses! Nu har 6st fått op tid!!!!! Nu är det bara ca jag och ytterligare 7 personer som väntar på det efterlängtade telefonsamtalet i från Torsby :0) Denna väntan är verkligen olidlig! Tänker hela tiden på op..... väntar och längtar. Jag vet att det är bara en kort tid i livet som jag behöver vänta. Kanske max 1-2 veckor kvar. Men 2 veckor är ändå 336 låååånga timmar. Min största rädsla är att jag ska bli sist opad!! För blir jag det så är jag ju inte alls i samma fas som de andra i dietist grupp. I och försig så har jag ett helt underbart stöd från min goe vän Kristina i från Torsby som har under hela denna GBP resa och det har varit helt helt ovärdeligt!! Hon har berättat allt sånt som man oftast inte får veta annars <3
Jag vågar dock inte börja flyta för än de ringer från Torsby! Vill absolut inte flyta längre än jag måste, med tanke på att vi ska flyta 4 veckor innan op och 2 veckors flytande kost efter op. För skulle jag börja flyta i morgon så kanske jag blir sist opad och det kanske gör att jag hinner flyta 2 veckor INNAN det är dags för mina 4 veckor.

Nej så det är bara att fortsätta att vänta.... å vääänta......... å vääääääääääänta!

1 kommentar: