torsdag 20 september 2012

Är detta min sista helg pröppmätt?

Det hoppas jag VERKLIGEN!!!!!
Läste på Värmlands sidan att en kvinna som ringt och tjatat lite har fått veta att hon nu håller på med de som är kvar i min grupp och att vi ska få våra datum för flyt inom det snaraste!!! Å det va i onsdags, så jag har en lite känsla av att de ringer i morgon fredag och att vi i så fall får börja flyta på måndag! Fy fasen va underbart det skulle vara.

I dag när min sambo gjorde sista dagen på sin schema rad så skulle han få veta om han får förlängt, sista dagen fy faaaaaan vilken jävla dålig framförhållning :0(((((
Han fick inte förlängt :0( STACKARN!!! Hans arbetskompisar har varit super nöjd med honom och även cheferna med. Han blev erbjuden att få jobba tim tid varannan lördag. Altså 2 dagar i månaden, ööhhh! Eller nej! Skulle inte tro det. Men vi får tänka possitivt, då kan han vara hemma å mysa med mej när jag är sjukskriven :0) och vi behöver inte krångla med barnvakt å jag kan fortsätta att jobba mina mupptider som jag trivs så bra med.

Varför har män så förbannat svårt att prata känslor? Min han är som en mussla! Tack och lov pratar han med sin moster, tur att han har någon att prata med. Jag berättade för henne att jag tycker att det känns så konstigt att Jocke inte pratar om min op med mej eller frågar någonting om open. Tror inte han förstår riktigt vilket ingrepp det är. Men jag har misstängt att han kanske är lite orolig eller rädd om mej, för när en kompis erbjöd sig att hämta mej och köra mej till sjukhuset i Torsby så högg han direkt för det ville han göra själv, då blev jag lite rörd. Och i dag berättade hans moster (som jag har som extra mamma) att han är jätte orolig över denna operationen och hur det ska gå med mej. Nawww, då blev jag lite extra kär i honom!

I början av veckan gjorde jag mitt första fynd/köp på Tradera!!!
HAPPY HAPPY!!!!
Det blev en svart klänning till mej med prinsess kronor på (håller på att buda på en likadan till Ida:0)
Ny priset tror jag ligger på 500-600kr och jag betalade endast 71kr + 36kr i frakt Catching! Köpte i strl M eftersom jag ska bli så smaaaaal. Kan fortfarande inte fatta det men ja ja :0)
Jag blev hooked direkt! Varför ha Me & I party hemma när man kan fynda på Tradera. Har även lagt bud på en grå tunika och en blå tunika med medaljonger på som också är Me & I.
Spännande spännande!!!

Nej, nu är det bäst att hoppa i sängen så att det blir en ny dag, en dag då jag hoppas att de ringer från Torsby :0) Så att jag får kliva över till andra sidan och starta mitt nya liv :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar