måndag 27 maj 2013

Våg chock :0)

I morse ställde jag mej på vågen och jag har inte vägt mej på 15 dagar! Jag känner mej såååå stolt eftersom jag innan har vägt mej VARJE dag både morgon och kväll. Sist jag vägde mej så vägde jag 76.6 kg men i morse stod det 73.4 kg! Herre jäklar!!!!! -3.2 kg på 15 dagar det är ju kanon resultat. Totalt -35.4kg, så nu har jag bara 3.4 kg kvar till min övre målvikt :0) och jag börjar verkligen känna mej riktigt nöjd med min kropp. I dag är det 7e dagen på min 31 dagars magträning. Detta är en utmaning jag har mot mej själv. Jag tar 31 dagar i taget och målet är att köra 100 dagar i sträck för att se hur stor förändring 100 dagar kan göra!  From augusti så växlar jag upp med styrketräningen. För så ska jag köpa ett guldkort på Friskis & Svettis ååååå som jag längtar!!!!! För då börjar Ida skolan vilket innebär MASSOR av egentid :0)
Då finns det inga ursäkter utan då är det gymmet mån, ons, fre som gäller!
Mitt tränings upplägg blir:
MÅN - armar och axlar
ONS - mage och rygg
FRE - ben och rumpa
Nu ska jag inte väga mej för än den 27 juni spännande att se vad det står på vågen. Men siffrorna på vågen är INTE det viktigaste!!!! Det är hur jag mår. Känns så bra just nu :0)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar