torsdag 9 maj 2013

Shit! Första plusset på vågen!!!! HJÄLP :0(

Herre jäklar!!! PLUSS 1.1 kilo!!!!!!
Va faan händer??????
Är det slut på smala linjen nu????
Kommer jag inte gå ner mer?????
Platå visst ok, men PLUSS på vågen NOT OK!!!!!!
Visst har jag smakat lite popcorn och lite godis men WTF!!!
Visst jag ska väll inte klaga, det är första plusset på vågen sedan 27 sep förra året men ändå! Blir ju skapligt nojjig!!!! Har ju hört från andra att viktminskningen planas ut lite när första halvåret har passerat, men min viktminskning har ju för faan gjort en riktig handbromsvändning ala u-sväng. Visst har jag rört lite mer på mej nu när bilen är trasig ( innan jag cyklar hem från jobbet i dag så har jag cyklat 40.35 km hittils denna vecka) men ändå!!! Det här är ju galet!!!!! I dag har jag 6-11 kilo till som jag gärna går ner!!! Jag vet att inte alla når sin målvikt och jag har hört fler som säger att de sista 10 pannorna sitter riktigt hårt och de får slita för att gå ner dom. Så nu verkar det vara dags att växla upp och köra back to basic!

MIN PLAN!
* Bara popcorn el några få godisar eller fika bara på fredag, lördag.
* Situps mån-fre (har inget häng men för att tajta till och stärka bålen)
* Äta enligt rekomendationerna, mer clean eating
* 2 protein rika mellisar
* Starta och avsluta dagen med en protein smoothie
* Träna på gymmet 2 dagar /veckan
* Äta 2 frukter per dag
* Väga mej max 1-2 gånger i veckan

Det borde kicka i gång viktminskningen!

Denna helgen är jag ledig och då ska jag ta helkropps kort igen för det va längesedan!
Ska även mäta mej för det va flera månader sedan jag gjorde! Ska även byta batterier på vågen för den verkar fucka sig lite! Sen är det bara att hålla tummarna

I dag jobbar hanen sin första arbetsdag nere på bruket!!! Han va jätte laddad! JIPPI!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar