onsdag 28 november 2012

Första restaurangbesöket avklarat

I dag hade jag en lunch date med min underbara vän som är min förebild. Hon har också gjort en GBP op och jag vet INTE vad jag skulle gjort under denna resa utan henne. Hoppas VERKLIGEN att jag kan vara ett lika bra stöd för de vänner jag har som ska genomgå en GBP op :0)
I dag skulle vi mötas upp vid Bergvik och käka lunch på Subway. Jag kände mej jätte pirrig eftersom det var första gång som jag ätit ute. Det blev sallad med kyckling och kalkon.Blev än en gång förvånad att jag och min goa Kristina har samma smak!!! Samma val på grönsakerna och samma dressing el vinegrett - Sweetonion. Häftigt att två personer som är födda i varsin världsdel kan vara sååå lika i tankar och smak. Känns som att vi vore som systrar <3 <3
I alla fall så gick det kanon bra med salladen :0) Blev billigt!!!!! Sallad 45:- som räcker till både lunch å middag :0)

I morgon är min sista sjukskrivningsdag :0( Herre jäklar vad fort det har gått!!!

Over and out :0)

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Nu är det jag som har frågor igen...

    I dag har jag fått brev att jag ska få komma på info i Torsby om dryga två veckor, får man ha med sig anhörig hela dagen även på gruppinfon?

    Ha det bäst!

    //Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne :0)
    Du får fråga precis hur mycke du vill!!!!!!!!!
    Jag är så glad att jag kan hjälpatill. Å va kul att du fått datum till info mötet!!! Jajamensan, man får ta med sig kompis eller anhörig dit, det tror jag de allra flesta hade!
    Keep me uppdated vännen :0)
    Stooor kram

    SvaraRadera