onsdag 4 april 2012

Jag blir bara såååå trött!!!!!!!!!

Hela förmiddan i dag så har jag kännt att fasen vilken härlig dag, solen skiner och jag är ledig både i dag och i morgon. Känndes så härligt ända tills en rabiat arbetskompis ringde! Börjar bli lite orolig att hon kommer att säga upp sig och då står jag helt ensam med lillkillen. Vilket inte går eftersom jag ska ha 6veckors semester och 4veckors sjukskrivning. Jag blir tokig på vårchef!!! Blundar man för problemet så finns de inte :0(
När det blir sånt här krångel och jag känner att allt läggs på mina axlar och man vet att det kommer gå åt helvete så längtar jag ännu mer tills det är dags för 2dagars dietist kursen, semesterveckor och sen operationen så att jag kommer bort från jobbet ett tag. Nästa fredag så är det mitten på april och då kan det VERKLIGEN vilken dag som helst dimpa ner i min brevlåda. Den dagen som det kuvertet kommer så kommer det kännas som att jag vunnit stor kovan på lotteri!!! När jag varit på 2dagars kursen så ska jag köpa cambridge pulver så jag är beredd att börja flyta när det är dags. Fy faan va skönt det ska bli!!!
Nej nu ska jag sluta att måla upp värsta skräck cenariot hur det kan bli om min kollega säger upp sig och om inte vår chef tar in den personen som har de kvalifikationerna som behövs!!
Jag är lite för bra på att stressa upp mej själv. Ska fokusera på min kommande dietistkurs i Torsby och inte tänka på jobbet överhuvudtaget!!!! Har lyckats sluta stressa tidsmässigt så nu är det bara att försöka sluta stressa tankemässigt vilket inte är det lättaste. Men skam den som ger. Bara att försöka jobba med sig själv.

Tjingeling bilring

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar