torsdag 5 april 2012

En dag närmare min GBP operation

I morse när jag gick med min lilla påsk kärring till dagis så såg jag min egen skugga och kom och tänka på att skärtorsdagen nästa år så kommer min skugga se helt annorlunda ut!!!! Tänk att kunna ha på sej tajta snygga halv ljusa jeans och en tajt snygg vårjacka med en snygg scarf till och slippa känna sej som en elefant, utan att i stället få känna sej vacker. Kunna ha på sej snygga trendiga kläder i vanliga storlekar eller kunna gå in i Boutiker och få känna att här inne finns det kläder som jag kan komma i, slippa leta efter den största storleken för att sedan inse att även den är för liten. Ska bli så skönt att kunna ha på sig precis vilka kläder jag vill utan att det väller ut både här och där. Ska bli så skönt nästa år när Ida börjar skolan då är det ca 1 år efter min operation :0) Då kan jag med glädje gå på föräldra möten utan att skämmas över hur jag ser ut eller hur jag har klätt min feta kropp!!! Ska bli sååå skönta att slippa oroa sig över hur tjock jag är!!!

Så i år ska jag hetsäta godis med gott samvete (har ju gått ner nästan 3kg sen jag va på info mötet i Torsby) för nästa år är jag opad och då hoppas jag att jag inte kan äta godis, bara mörk choklad

Tjingeling bilring nu blir det påskjobb och storhelgs OB

GILLERT :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar