måndag 15 juli 2013

På banan igen :0)

I torsdags så kände jag mej äntligen så frisk så jag vågade dra till gymmet med Nina och premiär köra det träningsprogrammet som jag fick av PTn. Programmet var kanon bra uppbyggt med fettförbränning i början och slutet och styrka i mitten. När jag tittade på pappret så va min spontana känsla Hm hörde hon inte att jag nu ville börja bygga lite muskler. Men efter att ha kört igenom programmet så kan jag säga att svetten dröp och jag var duktigt seeeg i benen och armarna. MYCKET NÖJD!!!! Men 30 min tog det inte. Höll på 1 timme. Visst jag stod och stirrade i väggen när jag drack vatten så i morgon när jag kör ska jag försöka köra lite mer tempo, för i det är ju egentligen den tanken detta konceptet har och så har jag barnen med (har tvingat min mor att vara barnvakt i morgon, hördes att hon INTE ville och hennes svar blev efter lite suckande, ja ja en dag kan jag väll offra! Och hon tycker jag har fel när jag upplever att hon inte vill umgås med sina enda två barnbarn) Så får vi se om jag klarar det på 30-40 min. Har kört 2 dagar förra veckan, torsdag och söndag. Men i söndags blev jag riktigt rädd!!!!!! Efter att jag gjort situps så fick jätte ont i magen, först så trodde jag att jag bara sträckt mej men sen började det det tom göra ont när jag andades precis under revbens kammen. Faan nu åker jag på tarmvred eller något annat skit va min första tanke. Spontant så ville jag bara gå hem och plana ut i soffan och dö! Ville inte visa min träningskompis hur ont det faktiskt gjorde eftersom hon opade sig 6 månader efter mej. Så jag hoppade upp på motions cykeln och körde i 15 min. När jag tog promenaden hem så började det släppa och jag kom att tänka på att hade nog gått mer än 2 timmar sedan jag åt så jag hoppas att det va för att det va tomt i systemet men jag ska erkänna att jag blev riktigt rädd. I dag har jag inte känt något. Hoppas jag inte känner något i morgon när jag ska jag träna igen! I dag var det gym fri dag och jag ska erkänna att jag banne mej har lite abstinens. :0)
Känns bra!!!!!

Nu är det bara 4 arbetspass kvar tills jag har 6 veckors semester. Förra veckan jobbade jag 1 arbetspass och denna veckan gör jag 4 pass :0) SKÖÖÖÖÖÖÖNT!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar