tisdag 9 juli 2013

Å där kom förkylningen som ett brev på posten

I måndags så hade jag och Nina bestämt att vi skulle åka till Optimal träning och köra! Jag var super laddad för att premiär köra mitt nya träningsprogram för första gången. Men på söndag kvällen så började näsan rinna och på måndag så var förkylningen ett faktum JÄVLASKIIIIT!!!!!
Jag som va så sjukt laddad. Men men det slår ta mej tusan ALDRIG fel! Men i dag mår jag bättre och febern är på väg ner. Så om två dagar så SKA jag åka till Optimal och träna för då borde jag vara frisk och nu är mega träningsvärken i låren borta :0)

Snart börjar ett nytt spännande kapittel för vår familj!
From 1 juli så har vi äntligen inga dagis barn i familjen :0) Det känns helt underbart att efter 10 år så har vi inget barn som går på dagis :0) I augusti börjar vår lilla Ida skolan!!! Det känns jätte spännande :0) Jag har nog inte riktigt fattat detta, vi har ju liksom ALLTID haft barn på dagis! De har ju liksom avlöst varandra de små liven vi har! Herre jösses så mycke egentid jag kommer få! Oj oj oj! Då borde jag verkligen hinna träna (träningsprogrammet tar ju visserligen bara 30-40 min) städa och tvätta, plana ut på soffan, fika med väninnor, SCRAPPA som fasen!! Herre jäklar!
Spännande spännande.

Längtar tills på torsdag!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar