onsdag 3 april 2013

Jag blir såååå trött på denna kommunen!!!!!

Jag blir så förbannad!!!!!

Vad är det för feeeel på denna kommunen???? Verkar ju inte vara en enda enhet som funkar!!!!!

  • Hanen skulle börja jobba 2 april, men högste chefen som tar besluten skulle dela upp schemat så jämt som möjligt mellan Jocke och en annan men då va det en tisdag som gjorde att det blev lite ojämt sen blev han pappa ledig. Så nu vet ingen någonting så det är bara att fortsätta att vänta...........
  • Ringde för 3 veckor sedan till kommunen för att påpeka att gatlyktan vid vår uppfart har varit trasig i 4 veckor och eftersom den fortfarande inte är lagad så ringde jag nyss igen och påpekade att nu har gatlycktan varit trasig i 7 veckor!!!! Kommunal service my ace!
  • Sen har vi ju min enhet...... Den 1 april skulle vi ha vår nya lön klar, men som vanligt så är det noll planering och jag ska på lönesamtal/medarbetar samtal den 22/4 vilket gör att de poäng vi får på lönesamtalet som sen genererar siffror som läggs på vår lön....... Det tar flera månader som vanligt........
Jag blir sååååå förbannat trött!!!!! Varför kan inte människor sköta sina jobb???????

Å vikten den står still så nu har jag nog hamnat på en riktig platå.... men jag har ju inte haft någon riktig så det va väll liksom dags!!!!!

SUCK!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar