torsdag 24 januari 2013

Nu har jag äntligen kommit i gång med styrketräningen :0)

Denna veckan har jag 3 st besök i tortyrkammern i Kommunhuset tillsammans med min ena arbetskompis och vi har hitils avklarat två av tre! Mycket nöjd med dagens pass som också höll på i 1.5 timme. Denna omgång så var vi mycket mer taggade och MYCKET mer effektiva då vi körde endast 20 sekunders återhämtning mellan varje repetition. Körde 12 gånger 3 på varje maskin. GÖTT!!!! Gymmet i Kommunhuset duger gott å väl så länge som inte vår ekonomi är på topp pga arbetslös hane. Finns allt man behöver för att få träningsvärk. Så nu ska jag bara hoppa in i duschen och sen ska jag krypa upp i söffa med ett kokt ägg och kaviar. Sen blir det att sova. Å i morgon är det fredag och vi har INGET planerat, fy fasen va UNDERBART!!!!! Bara sonens innebandyträning, sen är det bara myyyyyyys!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar