måndag 21 januari 2013

Härlig måndag!

Äntligen måndag å jag är leeeeeedig!!! Har lagt mej ledig heeeeela veckan, men min chef har naturligtvis lagt in en Treserva utbildning på torsdag dag, tack för den televerket :0(
Denna helgen gick i idrottsanläggningarnas tecken
Lördag 10.00-10.50 Idas konståkning
            11.00 samling vid Hammarö Arena för att dra till Ekshärad på innebandy match. Hampus stod i mål   för första gången och jag var så nervös så jag trodde att jag skulle kräkas. Vi hade skickat efter det sista av den målvakts utrustning som han behövde och det kom på fredagen å jissa om han blev glad. Jätte bra match trotts förlust med 3-2, men Hampus va nöjd ändå. Lördagen skulle ha avslutats i Löfbergslila Arena för att kolla på barnens tremänning som skulle spela hockey men matchen blev flyttad. Å det va nog tur för vi va såååå trötta allihopa.
Söndagen så var det hockey cup i Forshaga vilket Hampus lag vann :0)

På lördagen efter att vi kommit hem från Ekshärad så åkte vi hem till Idas goa Gudmor Linda med en hel säck kläder som jag hade krymt ur. Det är tredje säcken sedan jag opade mej :0) Å fler blir det! Kollade i min "snygga försmå kläder garderoben" och där fanns det visst kläder som jag hade krymt förbi så när jag har rensat ur min byro där jag har har alla mina toppar å jumprar så blir det nog några kassar med kläder till :0)

Denna lediga vecka ska gå i välbefinnandets tecken <3
Måndag - Storstäda sonens rum (sinnesfrid när det är klart)
                Styrketräna på gymmet med en arbetskompis

Tisdag - Då ska jag och hanen prova sånt där fiskar i akvarie som man stoppar ner fötterna i

Onsdag - Heldag med scrapbooking och äta sushi med bästa Lollo

Torsdag - Styrketräna med min arbetskompis

Fredag - Min sovmorgons dag :0) Så det blir låååång frulle å mys hela dagen, kanske städa dotterns rum

Lördag - Innebandymatch
              Styrketräning med en arbetskompis

Söndag - Då ska jag ner till Dressingroom och få prova ut de kläderna som jag ska ha på Mitt nya jag
               visningen på Folketshus den 7 februari.

Sen ska jag nog klämma in massa mysfika med några väninnor <3

Vikten den fortsätter nedåt så i morse stod vågen på -22.8 kg :0)

Nej nu ska jag gå upp till Ground zero och försöka röja i ordning i sonens rum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar