torsdag 10 januari 2013

Herre jäklar !!!! JAG BLEV UTTAGEN!!!!!!!!

I dag hade jag ett missat samtal på mobilen och när jag såg vart det kom i från så hoppade hjärtat över 3 slag! Dressingroom hade ringt!!! OMG!! Vad vill dom?? Kan det verkligen vara som jag hoppas.... Neej det kan det väll inte... de hade ju fått in 30 anmälningar förra veckan. Jag skyndade mej att ringa. Då hörde jag Anna K härliga stämma säga Du har blivit uttagen till Mitt nya jag tävlingen!!!
Min första reaktion var OJ!! Sen blev jag skit nervös!! På torsdag ska jag dit kl 18.00 samtidigt med de andra 7 som blev uttagna och då kommer även tjejerna från Glada saxen och från Salong ICI och vi ska boka in tider när vi ska bli klippta och stylade. Satan va kul. Jätte pirrigt men jätte kul!!!

En annan rolig sak som hände i dag va att vågen visade -21.0kg

En mindre rolig sak som hände i dag va att jag höll på att bli överkörd av en j-la förbanne kärring (piiiiip) när jag gick på övergångsstället. Tanten som va mellan 70 och döden kom i ganska hög hastighet mot övergångsstället, så jag stannade, men så bromsade hon så jag började gå, när jag hade gått så jag hade ½ meter kvar så kör människan och gasade som bara den och jag känner sidospegeln nuddar min rygg!! Jag blev banne mej helt skogstokig och fick världens adrenalin påslag så det bultade i hela kroppen!!!! Jag hade ida i cyckelkärran. Ida undrade vad som hände och då förklarade jag så lugnt och (Icke) pedagogiskt att När man nästan blir påkörd av en gammal tant i bil, då får man faktiskt skrika kärring jävel! Jaha, va bra sa Ida, för så får man ju inte säga annars. Öhm, nej precis. He he hm ja :0)

8 kommentarer:

  1. Åh vad roligt med gör om mig!!! Glad för din skull :-) kram Annica

    SvaraRadera
  2. Vad roligt, grattis. jag vill också anmäla mig till något sådant. Jag gick i mål i förrgår. Har då gått ner 26 kg sedan min gbp 18/9. Måste hålla ögonen öppna efter en sån tävling :)
    Kram Annette/Juniflickan

    SvaraRadera
    Svar
    1. GRATTIS till målgången!!!!!
      Hoppas att du också hittar en sån makeover tävling som The Dressingroom har här!
      <3

      Radera
  3. Grattis! Det kommer bli superhäftigt för dig!! ♥. Vilken grej! Superkul om de kan köra detta nästa år oxå! ;)
    Anne CH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa!! Det tycker jag VERKLIGEN att du ska anmäla dej till nästa år för de verkar ha en sån utlottning av Mitt nya jag makeover

      Stooooor bamsekram te däj smöla

      Radera
  4. Grattis va roligt!!!!!

    Hoppas du har en bra helg

    kram Mitha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mitha! :0)
      Har haft en helt förjävlig jobbhelg så nu ska jag lägga mej i söffa å självdö en stund och hoppas att min spänningshuvudvärkdelux viker hädan! Men jag är jäkligt glad ändå eftersom vågen i dag visar -21.3kg
      whoop whoop!

      Radera