söndag 22 juli 2012

Hur mår jag i dag den 22 juli 2012

I dag väger jag 105kg och jag tycker att all fysisk aktivitet är jobbigt! Det jag helst vill göra är att sitta i soffan, se på tv och äta mat! Då verkligen njuter jag. Jag tröst äter aldrig tack och lov, men anledningen till att jag är tjock är nog för att det är såå förbannat gött med mat! Nu väntar jag ivrigt på min kommande GBP op och jag gissar att den blir någon gång mellan 15-20 september. Jag gömmer chips och dricka och äter när resten av familjen gått och lagt sig. Då njuter jag framför tvn och svullar i mej, inga mängder men det är varje dag! Åtminstone nu sista åren. Jag hatar min kropp och jag avskyr speglar! Jag väger 10 kg mer än dagen innan min dotter föddes, det känns helt fruktansvärt!!!!!! Jag hatar att behöva skämmas över hur jag ser ut och jag verkligen lider när det är föräldra möte och det känns som alla de andra föräldrarna stirrar och tycker massa negativa saker om mej! Vissa tittar rakt igenom mej trotts att våra barn spelat ex innebandy i 5 år!! Och det gör så fruktansvärt ont!!!!
Jag har ingen energi och orkar inte leka med barnen så som jag skulle vilja. För mej känns denna operation som en livlina till ett bättre och hälsosammare liv som är fyllt av energi!
Det ska bli otroligt spännande att få se hur jag mår den 22 juli 2013 och se vad jag väger då!!!!! Jag längtar så det går banne mej inte att beskriva!!!! Hur kommer jag att se ut och hur kommer jag må, vad har jag då behövt gå igenom, fick jag några komplikationer?

Allt kommer att blir såå mycke bättre och lättare
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar