torsdag 8 mars 2012

Äntligen funkar min blogg igen!!

Jag som de senaste dagarna har kännt mej så glad eftersom det verkligen har känts som att våren har kommit, blev ju helt förtvivlad när jag i morse vaknade och såg att det under kvällen/natten kommit 2dm snö!!! Jag verkligen avskyr snö :0( jag som kände att nu är det inte länge kvar innan min kallelse till 2dagars kursen dimper in (den kommer ju nu under våren och kursen ska äga rum någon stans mellan april och juni. och kallelsen kommer ca 4 veckor innan) men nu känns det ju som vinter och min efterlängtade 2 dagars kurs känns fruktansvärt långt borta. Snyft! Dagarna går såå sakta och det känns som att jag bor på jobbet och studierna hänger som grå moln ovanför mitt huvud tillsammans med sonens hockey och innebandy träningar och cupper. Men både sonens träningar och match sesånger lider mot sitt slut och så även studierna, tack och lov!!!!! Det ska bli såå otroligt skönt när studierna är klara. Tänk va mycke fritid jag ska få när jag "bara" jobbar heltid och under sommaren när sonen inte har innebandy eller hockey utan bara ev fotboll

Nu har världens goaste Ida fyllt 5år! Den 21 februari :0)
Stora tjejen. Nu har hon också fått glasögon och när hon fick på sig dom såg hon verkligen ut som en skol tös. Herre jösses. Hon har verkligen tagit ett utvecklings kliv och nu lyssnar hon mycke bättre och hon diskuterar som bara den. Jätte kul.

Hoppas verkligen att snön snart försvinner så att jag kan börja gå ut och gå utan att behöva vara rädd för att ramla och bryta ihjäl mej. Gjorde världens vurpa när jag gick från bilen på jobb parkeringen kl 6.25 MORRRRRRR

Nej nu är det bäst att plugga lite  dagens två arbetspass så att jag blir klar nån gång. Ursch jag har inte lust att göra något annat än dra något gammalt över mej eller bara åka och hämta barnen och åka hem och bara mysa. Men jag slutar 19.45 i kväll så jag jobbar inte så sent som tur är. Men suck ändå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar