lördag 1 januari 2011

Äntligen börjar det nya året!!

Jaha! Äntligen har det nya året börjat!!! Känns som en riktig nystart, för allt. Som en helt ny skrivbok, det är det allra bästa jag vet. Nytt och fräscht.  I torsdags va jag upp till Cambridge och köpte 3 paket med pulver. Nu jävlar!!!!! Är det dags att köra igen :0)
Min plan är att köra helfart i 14-18 dagar, därefter blir det halv fart med 2 påsar pulver + en liten portion nyttig mat. Min plan är att köra i tot 8 veckor. Så får vi se hur många kilo jag kan tappa på dessa 2 mån!! Känner mej inte alls lika pirrig och osäker på om jag verkligen kommer att klara detta. Jag känner mej faktiskt välldigt lugn och jävligt laddad denna gång!! När jag ställde mej på vågen i morse den 1 januari 2011 visade den
95,3kg
47,2% kropps fett
37,0% muskelmassa
Herre guuud :0(    Så här mycke har inte jag vägt sen dagen innan jag skulle föda Ida. ÅNGEST!!!!!!!
Men det ska det bli ändring på. För 3 månader sedan körde jag cambridge pulver och gick ner 7kg på 2 veckor. Det jag märkte när jag kört dessa två veckor va ju att faan va tråkigt allt blev när man inte fick äta..... Det är nog min allra största hobby, att äta mat. Men det va ju samtidigt en helt underbar känsla att tappa ca 0,5kg per dag!!! Trodde att jag skulle gått upp i vikt snabbare än vad jag faktiskt gjorde eftersom jag och Lollo och i bland Lisa har tryckt och svullat i hela 3 veckor och det är först efter 3 mån som jag har gått upp det jag gick ner. Jävligt onödigt jag vet men ack va trevligt vi har haft det på vägen!! Men nu är det dags att vända blad och göra en förändring och denna gången ska jag lyckas OCH bibehålla det

Så idag den 1 januari så börjar jag med helfart (bara pulver) och klockan är nu 14.47 och än så länge känns det jätte bra!! Trodde faktiskt att jag skulle vara mycke mer hungrig. Snart är det dags för påse nr 2 av 3, det får nog bli den med vanilj smak, den är dret god!!! Ska även försöka göra situps varje dag under dessa 14-18dagar för att sedan göra situps varannan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar