måndag 10 januari 2011

Att man ska ha såååå jävla dålig karaktär!!!!!!

Klarade helfart i 4 dagar sen va jag och handlade med en kompis och det blev alldeles för många timmar mellan målen och hungern och mat tankarna satte huggtänderna i mej! Sen va det kört. Jag är så jävla duktig på att ljuga för mej själv tex oj vi ska till Göteborg och kolla på en bil, hm då kan man ju inte pulvra. Suck!!! Eller på onsdag ska vi till Göteborg på onsdag (idag är det måndag) då är det ingen idé att köra helfart för än på torsdag. MEN HALLÅÅÅÅ!! Det är väl för faan bara att ta mä 3 st shakes och hälla upp vatten i en 1,5 liters flaska och ta mä pulverpåsar. Sen är det ju bara att stänga de använda shakes och diska dem när jag kommer hem. Det är ju bara jag själv som sätter upp hindren. Det är bara jag själv som hindrar mej från att lyckas. INGEN ANNAN, BARA JAG!!!!!

I möra har vi personal möte. Då faan ska jag pulvra. Jag ska dock ta en frukt och några koppar the+mjölk (vilket inte är tillåtet vid helfart men faan så mycke bättre än bröd och mat) och sen 3 påsar pulver som är dags ransonen. Nu har jag faan inget att skylla på!! Jag har pulver påsar så att jag klarar mej tills jag får lön. Nu är det faan bara att köra. Börjar sakna att inte ha något tränings kort, saknar spinningen. Hade ju ett guld kort på Friskis&Svettis men använde det kanske 3 ggr förra året eller som min käre sambo sa Man blir inte smal bara för att man har ett träningskort!!

Min plan för denna veckan är:
Tisdag  3 pås pulver + the å mjölk + ev 1 frukt
onsdag 3 pås pulver
torsdag 3 pås pulver
fredag  3 pås pulver
lördag  3 pås pulver
Söndag 3 pås pulver
måndag 3 pås pulver + 1port mat (100g kött, fisk/skaldjur, fågel + 50 g grönsaker
tisdag                             -II-
onsdag                           -II-
torsdag osv                    -II-
Nej nu finns det ingen återvändo!! Ska kolla vad bara ett spinningkort kostar på Friskis&Svettis
Jag SKA lyckas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar