tisdag 18 januari 2011

Äntligen uppe på banan igen :0)

Har varit lite krasslig, feber och jävligt ont i halsen (stackars mej själv) har under dessa dagar kört bara pulver. Detta har gjort att jag har tappat 3,2kg. JIPPI!!! när man inte känner vad maten smakar så trot eller ej så har man ingen matlust och då är det ett perfekt tillfälle att börja med helfart!! I dag har Lollo kommit coh pysslat av mej. Hade tänkt börja pulvra i dag men Lollo kom och lurade i mej en mini portion med spagetti & köttfärssås samt en liten skål  med potatis skruvar. Men nu är det bara att hoppa upp på banan igen. Snart är januari slut och det går mot våren med storm steg så nu måste jag köra för att hinna nå målvikten tills det är dags att ta fram vårkläderna på allvar. I nu läget känns det ganska långt bort men det säger bara poff så är det juvlig vår.

Har gjort en belöningslista. Ska unna mej något var 4e kilo som jag går ner:
-4kg, skicka efter Zumba tränings DVD paketet
-8kg, köp en silvrig klocka med strass
-12kg, nagel förlängning
-16kg, köpa kläder för 3000kr
-20kg helkropps massage nere på salong ICI
-23kg MÅLVIKT åka på en Spa helg till ex Smögen, bara jag och Jocke. Ska på första middagen ha på 
                             mej en snygg tajt klänning som framhäver min nya snygga kropp!

Känns ju som att jag är G!! Bara att behålla denna possitiva känsla! Det är såååå tråkigt att dricka pulver men det är faan vär det när man ställer sig på vågen!!!! Så det är bara att kämpa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar