söndag 30 januari 2011

Jag gillar INTE januari månad!!

Alla jävla räkningar som bara vräker sig på en!!! Fjärrvärme 7500kr, elen 4400kr, bilskatt 2100kr, studielån osv osv BLÄÄÄÄÄ!!!!
Smalalinjen går det segt med :0(
Har kört LCHF (och varit jävligt dum å druckit Pepsi Max för det är så jävla underbart pörrigt gött) men jag tror jag har gått ner 1 kg. Mitt problem är att jag ALDRIG kan hålla en diet en längre tid. Önskar verkligen att jag orkade hålla i Cambridge, men jag har så förbannat dålig karaktär så fort någon ens yppar ordet kebabtallrik från Ceylan så bara vrålar jag JAAAAAAAAAAA!!!!!!
Skulle nog behöva vara helt isolerad från vänner och arbete inlåst i sommarstugan. Då skulle jag lätt klara det. Men men jag ska köra en medelväg mellan LCHF och GI altså inga kolhydrater eller frukt, bara proteiner och grönsaker och grädde och ostar tills pengarna tar slut eller tills det kommer in nya. Men den 20e blir det Cambridge igen.

I kväll på jobbet ska jag testa en av mina Zumba dvder. Då blir det hög tönt varning framför tvn :0)
Längtar så förbannat till våren och när vägarna bara har sanden kvar sedan vinterns halkbekämpning och när de är alldeles torra så att man kan gå ut på långa raska promenader utan att trippa fram som om man hade dritit på sig!! Vill ju välldigt gärna ha gått ner 10-15kg tills det blir så pass varmt så man kan ha på sig den tunna skinnjackan och inte behöva knäppa den!

Det är väll bara att ta en dag i taget!! Och en midre tallrik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar