måndag 27 december 2010

Mina förväntningar på 2011

* Att nå min målvikt på 73kg      (Nu har jag svullat något så in i helvete!! Har gått upp alla de 7kg 
                                                      som jag gick ner när jag pulvrade, såå jävla onödigt)

* Att inte ta några lån/krediter    Betala bort så mycket av de lån som jag har kvar

* Att tapetsera och färdigställa hallen- hatthylla, skoställen, lister mm

* Renovera vardagsrummet- tapetsera
                                               byta golv samt förstärka det vid murstocken
                                               sätta upp väggen som ska dela upp vardagsrummet i två delar
                                               sätt in nytt fönster i pysselrummet
                                               köp och sätt in braskaminen vid murstocken

* Få upp klossar och lister i köket så att det blir helt klart 

* Vara en lugn och sval mamma, inte bli så fruktansvärt arg på mina barn. Vara mer som Malin   
                                                                                                                          Thorén

* Göra ett städschema till familjen, så att det städas och tvättas varje dag.

* SLUTA STRESSA!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar