fredag 10 december 2010

En skön fredag

Vågar knappt skriva detta, men Ida har varit änglalik i 2 dagar. Jätte skönt!!! I går kom Jocke hem. Han hade med sig 4 plastkartonger proppfulla i godis (jag tror jag lägger ner mitt bantande tills efter nyår) barnen va överlyckliga, inte lätt att få sockerstinna barn i säng :0) I går hade Hampus julfest på skolan. När jag stod och försökte få i hop knappen på ett par förut ganska pösiga jeans säger Hampus- Men mamma har du blivit ÄNNU tjockare. Hrmpf, nej bara lite tjockare älskling.

I morse fick jag gå med barnen till skola/dagis eftersom inte Saaben funkar och Jocke har Volvo850 så va det bara att traska till barnens glädje. Ida ville dock cyckla och va arg för det ett tag, men bara det fick sjunka in ett tag så gick det bra att åka vagnen.

I dag har jag varit med Lollo när hon provade peruk. Jag ska nog unna mej att gå till frisören och klippa mej och göra slingor när jag får lön. Innan perukprovningen åt vi Kina buffé. Gott!! Nu är det jobb helg, har varit ledig i en hel vecka och det har varit jätteskönt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar