torsdag 17 oktober 2013

Förbannade jävla skit dag!!!!

I går fick jag ett knivhugg i ryggen från en person som jag tidigare tyckt väldigt mycket om! Även om min chef och hennes chef inte tyckte att jag hade gjort något fel så svider det så förbannat hårt att denna person misstolkat och pga detta ville sätta dit mej på ett enligt mej fult sätt. Gör jag fel ta det gärna med mej så att jag får förklara i stället för att ta upp det med min chefs chef. Ta upp det med min chef hade varit helt ok, men detta tycker jag var lite over kill!!!
Känner mej så fruktansvärt besviken och detta kommer svida länge........... Kommer ALDRIG kunna lita på någon igen! Obehagligt! Du tror att du känner en människa, men jag ska nog sluta vara som en öppen bok och släppa människor in på livet!

Nu har jag tränat på Optimal sedan den 3 juli så nu är det dags för nytt träningsprogram, så i går när jag kom hem från jobbet så knåpade jag i hop ett styrketräningsprogram. Detta ska jag prova i kväll efter jobbet! SPÄNNANDE!!! Ska bli skönt att få avreagera sig efter gårdagen.
Träningen denna vecka har gått riktigt bra! Tisdag körde jag mitt gamla program på Optimal fast jag lade på lite mer armstyrka, så lite träningsvärk svider gött i axlarna :0)
I går gick jag till och från jobbet vilket blev 11,5 km. Skönt sätt att avreagera sig på. Men nu har det verkligen blivit mörkt på kvällarna!!!! Får införskaffa lite fler reflexer eftersom de 2 första km från jobbet är dåligt upplysta!!

Nu är det inte länge kvar tills jag firar 1 år och jag kan knappt fatta att det redan gått ett helt år!! Det känns på ett sätt som att det va inte alls längesedan jag och Malin delade rum på avd 63i Torsby efter vår op, fast på ett annat sätt så känns det som att så här bra har jag ju mått hur länge som helst!!!!! Jag har varit så här nöjd med min normal byggda kropp hur länge som helst. Tur att jag snabbt har glömt hur fruktansvärt dåligt jag mådde av min övervikt. Ser verkligen fram mot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar