fredag 22 mars 2013

Snart är det påsk och vi har redan deklarerat

I dag så har jag och hanen varit inne på skattemyndighetens sida och kollat hur mycket vi får tillbaka och vi har tom deklarerat! Så tidiga har vi bannemej ALDRIG varit. Å jag kan säga att vecka 23 då blir vi rika och mäktiga JIPPIKAJEEEE MATHAFACKAAAAAS!!!! Det bästa av allt är att då har herrn i huset börjat jobba och vi har kommit i kapp ekonomiskt. SÅ vart enda skatte krona kan vi smälla in på sparkontot. SWEEEEET!!!

Detta kommer att bli en riktigt skön och slö sommar. Dels för att jag ska ha 6 veckors semester (stackars hanen får jobba hela sommaren, men han är glad att äntligen få jobba och tjäna lite kosing) sen har sonen bestämt sig för att sluta i fotboll, så denna sommar ska vi bara mysa och njuuuuta, och denna sommaren kommer jag äntligen slippa känna mej som en strandad val eller en vobblande fettklump som dallrar omkring på badstranden. SÅ denna sommaren ska gå i njutningen och sinnesfridens tecken :0) Jag och barnen ska tillbringa många heldagar nere på badstranden och vi hoppas på en riktigt solig och varm sommar.

Vikten denna veckan har nog stått ganska still för nu har jag kört hårt med squats, situps och styrketräning, men det känns ändå bara bra :0)

I morgon ska jag påskpynta hela huset :0) och det ska fortsättas att måla massor av påskbrev så att barnen kan gå påskkärringar på påskafton och få MASSOR av godis.
                                                          <3Förra årets påsk kärring <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar