tisdag 26 juni 2012

Shit i dag gjorde jag det!!

I dag skrev jag på facebook att jag kommer genomgå en gastricbypass operation!!!!
Jag som bara berättat för en liten skara om min kommande GBP operation. Men under helgen nu så fick jag veta någon i personalgruppen inte kunde hålla tätt utan berättat för en av våra vikarier som jag inte ville berätta för just för att jag visste vad hon skulle tycka. Som vanligt så visade det sig än en gång att de som vet minst om vad denna op innebär, de personerna har alltid de största åsikterna!!!! Men sen avslutade hon med att berätta att hon kommer självklart att stötta mej eftersom det är mitt beslut. Då kännde jag att det är lika bra att göra det offentligt 100% Jag skrev då även att de som har några negativa synpunkter kan omedelbart ta bort mej som vän eftersom jag inte har plats för energi tjuvar i mitt liv. Så mycke possitiv respons trodde jag väll aldrig att jag skulle få!!!!
Känns faktiskt som en stor lättnad och till på köpet så fick jag veta att ännu en kompis har gjort en GBP op!!! Skit kul :0)
Trodde aldrig att jag skulle våga men det känns skit bra!!!

Tjingeling bilring

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar