tisdag 29 maj 2012

Då va dessa två efterlängtade dagar över

Jag har ända sedan oktober längtar efter 2 dagarna dietist kursen, för det kändes som ett stort steg närmare min operation. Den 28 & 29maj så var denna preoperativa utbildning. Sjuksköterskan sa att vår grupp (15 personer) kommer att opas i september, vilket innebär att vilken dag som helst i augusti så kommer min flytperiod att få starta. Shitt va jag längtar!!! Då hinner ju ändå en hel del kilo rinna av innan jag ska köpa snygga nyårsklänningen :0) och augusti känns jäkligt nära!!!!!! Tror dock inte att det blir för än den 15 eller efter

Så nu ska jag för första gången njuta av att slippa må dåligt över att jag inte lyckats gå ner mer i vikt innan sommaren kommit, för jag vet att nästa sommar kommer jag att äntligen få njuta av att få vara en hälsosam mamma, sambo och kompis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar