tisdag 8 maj 2012

Tänk jag blir såå glad :0)

Tänk att man i vuxen ålder kan träffa en ny kompis som man klickar så där speciellt med!!!!
Tack vare min kommande GBP operation så har jag kommit i kontakt med många härliga tjejjer men en klickade det extra till med. En kanon härlig tjej som heter Kristina :0) Vi är så lika i våra tankar och har massor av gemensamma intressen! Verkligen skit kul att i vuxen ålder få en ny riktig kompis. Både Kristina och jag ÄLSKAR scrappbooking och hon ska också göra en GBP operation och hon kommer att ligga 2-3 månader innan mej. Det är så otroligt skönt att hitta någon som man klickar med så bra och som är i samma fas i denna omvälvande livsförändring. Det är endast dessa personer som förstår vad man går igenom , för det är det ingen utomstående som förstår!!!! Stooooor kraaaaam på dej goa Kristina :0) å tack för att du finns!!!!

När jag gått 2dagars preoperations kursen med dietisten så ska det ju vara max 3 månader till operation så för att ha något att räkna ner till den dagen så har jag räknat ut att operationen borde bli 14 augusti, vilket gör att första dagen på de 4 flytveckorna skulle vara den 17juli :0) Då känns det faktiskt mycke närmare. Bara 71 dagar TJOHOOOO!!!!!

Har börjat lägga allt scrappbooking material jag köper i en stor vit låda och den ska jag inte öppna för än första dagen på flyt!!!! De första dagarna på flyt så är det tufft och då kan det vara bra att vara sysselsatt som fasen den första veckan!!!! Längtar tills skatte pengarna kommer för då ska jag åka till Mazzarin i Kristinehamn och till Ljuva Änglar och köpa massa nya papper, stansar, stämplar, 3st svarta scrappbookingpärmar (en till Ida, en till Hampus och en till hela familjen) klister pärlor och blommor och massa annat som jag skrivit på min lilla inköpslista :0) ååååååå va härligt med nytt matrial. Ska bli skitspännande att få öppna den vita lådan med scrappbooking mateial på första flyt dagen. Jag har ju så förbannat dåligt minne så jag har redan nu inte en susning vad som ligger där i. Bara de söta självhäftande tygblommorna i vitt, ljus rosa och rosa. För de har jag nyss köpt. Undra om det finns någon mer härlig scrappbooking affär i Värmlands trakterna??? Typ i Örebro, Arvika eller Mariestad eller Örebro. Ok det behöver inte vara i Värmland, bara det inte är dret långt från Karlstad. Får nog kolla detta!!!!

Nu hoppas jag värmen kommer på allvar välldigt snart!!! För nu är jag trött på att frysa!!! Jag har dock svalt årets första insekt häromdagen när jag cycklade hem från jobbet. Tyvärr så brakade det till rejält i skogen så jag blev lite rädd att det skulle komma en rabiat älg forserande ur skogen så jag vågade inte stanna å spy ha ha ha så det va bara att cyckla vidare med en sprattlande insekt i halsen som jag varken fick upp eller ner Ulr!!

Tjingeling bilring

3 kommentarer:

  1. Nej men snälla, rara du! The feeling is mutual!!! Verkligen!!! Att hitta din blogg, och sen att hitta varandra på facebook...ja jag vet faktiskt inte hur jag hade klarat mig så länge i resan utan din hjälp! Du har varit en sån stöd, och någon som jag verkligen kan säga vad som helst till utan att du dömer mig. Tack! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det samma känner jag för dej!!!! Den första tiden från den dag som jag bestämde mej till 100% att jag ville göra en GBP operation så känndes det så tomt eftersom jag inte hade någon som jag kunde prata med om alla omvälvande känslor som det innebar att stå i kö för en GBP operation!!! Alla jag kände hade ju gjort en sådan op för flera år sedan. Det är så otroligt häftigt att när man berättar en situation som fått mej att må jätte dåligt så fattar du precis hur det känns för du känner på samma sätt. Det är såååååå skönt att ha dej som jag kan berätta ALLT för utan att du dömmer mej! Jag kommer aldrig någonsin dömma dej min goaste vän, min stjärn syster <3 <3 <3<3

      Å massor av kramar och tack för att du finns och det ska bli helt juvligt spännande att få dela denna resa med dej :0)

      Radera
  2. Ja precis! Vi förstår varandra helt totalt!!! <3 <3 <3 Tack igen för att du finns!!!!!!! =)

    SvaraRadera