fredag 16 december 2011

NÄSTA ÅR SKA JAG....................

*Sluta stressa
*Vara en go och glad mamma som inte gnatar, tjatar å är sur
*Börja måla påslbrev redan i februari så att barnen har MASSOR av påskbrev i sina korgar
*Börja träna så snart jag kan efter min GBP operation. Köpa årskort på Friskis&Svettis
*Spara mer pengar!!
*När Hampus innebandy och hockeyträningar börjar efter sommar uppehållet så ska jag alltid vara fint klädd. Dax att ta sig ur mysbralleträsket. Blir ju både lättare och roligare för varje kilo som rinner av
* Åka till en jätte stor scrappbooking affär och köpa scrappbooking grejjer för 5000kr
*Komma ihåg att sätta in kort på barnen och kärleken i tidningen när dom fyller år
*Rensa upp i rabbatterna och göra iordning växthuset så att jag kan börja odla som planerat
*Sätta in det röda fönstret i Idas lekstuga samt sätta upp mini blomlådorna och plantera blommor i dom
*Renovera vårt vardagsrum och pysselrum. Så att vi kan sätta in braskaminen
*Hyra lokal och ha vår stora årliga Halloween fest för Hampus och Idas kompisar. Börja göra inbjudningskort redan i september
*Ta kort till julkorten redan i augusti så att barnen kan sitta i sina julutstyrslar utan att frysa. Dom ska sitta på en får fäll i en sten trapp med bla en röd lykta bredvid. Kortet ska vara grått med grått kuvert
* Ska köpa en tät, fet disneygran att ställa i vardagsrummet och klä
*Ska pynta jätte fint till vårt dagen innan julafton firande hemma hos oss med jätte piffad juldukning i köket och en brasa som sprakar i vardagsrummet
*Göra iordning jätte fina inbjudningskort till vår Nyårs middag. Duka en jätte snygg nyårs dukning på långbordet i köket.
*Köpa en jätte snygg ärmlös nyårsklänning som är slimmad, håret ska vara snyggt fixat på både mej och Ida och resten av familjen ska också vara fint klädda.


                   MED ANDRA ORD SKA ÅR 2012 BLI      
                         ETT RIKTIGT KANON ÅR!!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar lista!:-)
    Jag hoppas det kommer funka för dig så att du kan bock av dom en efter en!
    En sak bara... Åt på scrapparmässa istället och spenderad 5000kr. Då får du mer prylar för pengarna =)

    SvaraRadera
  2. Fniss! Jaaa det ska jag banne mej göra :0)

    SvaraRadera