onsdag 20 oktober 2010

Halloween hörna i hallen

Har gjort i ordning årets Halloween hörna i hallen. Har börjat funderat på årets meny för vår årliga spökmiddag och hur dukningen ska se ut. Kommer att lägga upp mer bilder allt eftersom! Jag och Hampus passade på att fixa lite Halloween läskigt i hallen när hampus va hemma från skolan med feber och halsont. Vår hall är ett renoveringsobjekt så på väggarna sitter endast gips, och de nya vita inner dörrarna. Jag kånkade ner en vit gammal träbyro som vi kunde dekorera lite läskigt. Gick och raffsade
i mina 2 vitrinskåp där jag har alla dekorations saker för alla årstider. Hade råkat köpa lite nya grjer till Halloween. Ska ner till Öreturen för där såg jag att dom hade massor av döskallar och annat läskigt!! Funderar på om jag och Hampus ska dra in byron i vardagsrummet för vår hall är så jäkla liten!?! Om vi flyttar bort Jockes förb#"?)/%#¤#%&&/ högtalare och stereo som han skulle bärt ut i garaget för typ 8 månader sedan. Så får faktist byron plats bredvid tvn och då kan vi göra en större spökhörna! MOAHAHAHAHA  Tänk att man kan vara så smart. He he man kommer alltid på massa roliga saker som man kan göra i stället för att plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar