onsdag 6 oktober 2010

Äntligen hörde hon av sig

Efter några orosfyllda timmar hörde min älskade vän Lollo av sig. Nu hade hon fått provsvaren. Som både jag och Lollo befarat så var det bröstcancer. Redan nästa tisdag kommer kommer de operera bort hela hennes vänster bröst samt lymfkörteln. Efter det blir det sytostatika. Hoppas verkligen att det inte spridit sig. Lollo är den mest possitiva människa som jag känner så jag är övertygad att hon kommer att fixa detta, men ändå spökar tanken tänk om? Tänk om det har spridit sig. Det får inte vara så!! Jag har kännt Lollo i 30 år och de senaste 4åren har vi träffats varje dag. Vi var mammalediga tillsammans när våra minsta föddes. Våra barn går nu på samma dagisavdelning och nu läser vi båda till USKA på distans. Jag hoppas verkligen att allt kommer att gå bra!!!!! När en så nära vän får ett så livsomtumlande besked så får man själv en helt ny syn på livet och man ska ta vara på minsta lilla sak i vardagen för en vacker dag kanske allt rycks ifrån dej. Så gå inte och vänta på den stora lyckan för då missar du den lilla som finns här varje dag :0)
med båda hängpattarna i behåll säger jag bara, Tack för att jag är frisk och har min familj . Det är inte alla som har samma tur. Lollo jag älskar dej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar