tisdag 25 november 2014

Nu har halva vecka 4 gått i utmaningen på hanens jobb och han har redan gått ner nästan 4 kg.
jag har gått ner 1.6 kg men har ökat i muskel massa och minskat i fett procent vilket är det viktigaste och det känns skillnad för tuttarna är plattare än innan :0) Så nu är det bara att köra på.
Jag och hanen har äntligen köpt en riktig crosstrainer på XXL så nu står den i vardagsrummet.
Det är helt UNDERBART att ha den hemma, vilket gör att vi kan träna precis när som helst oavsett väder eller tid på dygnet. Vilket är perfekt nu när vintern är i antågande (i fall det nu kommer nån snö) för att bibehålla kondisen eller till och med förbättra den inför vårens löpning för då borde jag vara färdig opererad och back in business :0)

I dag har jag varit och styrketränat med en gammal klasskompis som nördar lika hårt som mej på träning, BCAA och Aminosyror mm. Så i dag körde jag ett 50 min armpass som avslutades med några magövningar. En person som verkligen förstår vad jag pratar om och som tycker att det är lika kul som jag tycker. Blir ju liksom mycket lättare. Vill ju inte slita ut de av mina vänner som inte är intresserade av träning så det är tur att jag har 2 väninnor och min hane som jag kan nörda fritt med.
Hoppas att det kommer lite snö snart så att vi kan köpa skidor och dra i gång med skidträning inför näst nästa års Tjej Vasan. I år ska jag lägga mej ledig den 8 Mars för då ska jag och hanen duka upp vardagsrummet med hotellfrulle och sitta under varsin filt och äta långfrulle och titta på Vasaloppet :0)


DON´T BE AFRAID TO CHANGE.
YOU MAY LOSE SOMETHING GOOD
BUT YOU MAY GAIN SOMETHING
BETTER. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar