lördag 8 november 2014

Första veckan med utmaningen gjord och 2 års firande

2 år har redan gått sedan jag gjorde min GBP operation!
Helt otroligt så fort tiden går. Hade telefon tid med underbara Ann-Marie på Obesitas mottagningen i Torsby. Jag gick igenom besiktingen helt utan 2 or, inte ens bra att veta :0)
Härligt!!!!

Första riktiga veckan på Utmaningen som hanens chef startat på jobbet och det har gått över förväntan. Har fuskat med lite godis en dag, men trotts det så visade vågen -0.9 kg för hanen och
-1.6 kg för mej, så nu väger jag 0.2 kg mindre än vad jag någonsin gjort efter min GBP operation. Detta gjorde mej ännu mer taggad inför nästa vecka!!! Mer träning och fortsätta med clean eating! Den största utmaningen är att sluta med Coca Cola Zero :0I Fy faaasen!!!! Inga problem att låta bli godis, fika bröd eller annan skit, men cola zer mmmmmm is da shitt!! Vilket gift!!!
Men jag och hanen ska fixa ny kolsyre patron och köra bubbel vatten i stället så går nog det också.
Mår så himla bra just nu och jag ser fram mot en ny vecka  <3 <3 Peppad till tusen!
Nu ska bästa sommar formen mejslas fram :0)

Må så gott och va snälla mot varandra!!!!

Att säga JA till lycka innebär att lära sej säga NEJ till saker och människor som gör dej sönderstressad.
                          Okänd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar