tisdag 19 november 2013

Det som inte huvet kommer i håg får kroppen lida för.....

I går när jag var på gymmet och körde så stod jag och min träningskompis (som också är GBP opad) och diskuterade min förbannade tandvärk och jag berättade att jag fått så förbannat ont i magen, då sa hon Det va inte så att det var Ipren som vi GBP opade INTE skulle äta!?!?!!! Sen sa min sambo om Ipren inte är bra för min mage så är den säkert ännu sämre för dej som inte ens har en mage!
Ja ja i bland får man lära sig den hårda vägen!
Min tandvärk blir tyvärr inte bättre så nu på morgonen så va jag tvungen att ta tjuren vid hornen och ringde först till närmaste tandläkaren men där var det en väntetid på 6 mån! Herre Gud!!! Ringde till nästa, nja kanske efter nyår! Men va fasen!!!! Ringde till en tredje tandkliniken och där kunde jag få en tid 18.00 i dag, tack och lov (eller inte) så jobbar jag dygn i dag, så jag fick en tid på fredag :0/
8.40 ska jag vara där! Fy faan LIVRÄDD!!!!!! Men samtidigt ska det bli skönt att dra ut den trasiga tanden!!!! Tyvärr har jag en tand till som jag bitit ur en bit men det är väll bara att börja ta tag i tandläkar biten! Känns fruktansvärt läskigt men lite skönt!!! Tänderna kan bli lite sämre efter en GBP op eftersom vi äter så ofta så det är väll bara att förtränga tandläkar skräcken!

I går körde jag ett arm pass på gymmet så i dag är jag gött seg i armarna! Skönt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar