måndag 18 november 2013

1 års kontroll - check!

Den 14 november hade jag min 1 års kontroll via telefon och det var en sjuksköterska från Obesitas mottagningen som ringde. Hon var jätte nöjd med min viktminskning på 41 kg och de 50 cm som har försvunnit från min midja. Mina prover ser kanon bra ut så det blev ett MVG tyckte hon! Nästa kontroll från Torsby är om ett år. Den 29/11 så ska jag på typ överlämnings kontroll på vårdcentralen. SPÄNNANDE :0)

I dag fick jag lite skrämselhicka!!! Har under helgen haft en jäkla tandvärk och därför tagit citodon som bara hjälpt i 20 min. I morse tog jag 1g panodil + 400 mg Ipren samt de andra tabletterna som jag tar på morgonen på fastande mage och det va nog INTE bra!!! Satan i gatan så ont i magen jag fick, smärtan gick bak i njurarna! Men efter ett par timmar så släppte smärtan i magen men samtidigt började tandvärken göra sig påmind :0( SUCK!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar