måndag 15 september 2014

Så snabbt har jag nog aldrig varit på banan igen :0)

I torsdags morse vaknade jag med en manlig förkylning, ni förstår hur sjuk jag va!!! Feber och tätt i hela huvet utom näsan som bara rann.  I dag är det måndag och febern och snoret är som bortblåst, så nu har jag bokat in mej på funtionellträning :0)
Så snabbt har jag nog aldrig varit på banan! Denna sjukdoms period har jag verkligen längtat efter att träna och känt mej otroligt frustrerad! Det blir cykel till och från stan och dagen till ära så fick jag låna sonens räser cykel <3 är den så bra som jag tror att den är så kommer jag låna den till tjejvättern! Såg på Facebook att anmälan till tjejvättern nästa år nu är öppen, gissa om jag är sugen på att anmäla mej!!!!!!!!!

En sak som fick sjukdoms tiden att kännas liiiite lättare va att jag jobbat på bra och kunde ijentligen med gott samvete ligga och snora eftersom jag hade bockat av träningspass nr 16 av 100 i Calles utmaning 100 träningspass på 4 mån så teoretiskt sett så skulle jag bara behöva träna 9 pass till denna månad för att vara i fas. Men i stället så tänker jag fullkomligt KROSSA denna utmaning!!!!!!

När jag va sjuk så överraskade hanen mej med att komma hem med en chin-up bar :0)
Så i går kväll monterade han upp den. Jag kaxade till mej mot hurtbullen på jobbet i oktober förra året att jag minsan också skulle klara att göra 10 st chin ups på taklyften på jobbet :0/ kan ju vara dags att börja träna järnet nu då. Provad några gånger i går, tänkte att jag skulle göra så många som jag klarar varje gång jag går förbi. Lutar jag tåspetsarna mot sängkanten så klarade jag efter 3 försök hela 6 stycken. Heja heja heja, detta ska gå!! Han är en stor inspirations källa :0)

Nej go vänner nu är det snart dags att äta frulle nr 2 innan jag hoppar på cykeln och bockar av träningspass nr 17,18 och 19.
Frulle nr 2 består av fiberhavregryns grön som jag vispar i ett rått ägg och en msk jordnötssmör och toppar med en hög mixade jordgubbar nom nom nom.

Ska bli skönt att komma ut i det strålande solskenet :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar