onsdag 12 juni 2013

-36 kilo och storlek 40 i kläder! Shit vad hände? :0)

Herre jösses!!! Vad hände? Hur gick detta till??? ;0)
Fick ett ryck att prova igenom det sista lagret av kläder i "snygga försmå kläders" garderoben. Kom i mer än hälften av plaggen så nu har jag en tunn hög på ca 3dm med kläder kvar (från början av min resa så va denna högen över 180 cm hög) Hade inte en tanke på att kolla vilken storlek kläderna hade innan jag hängde in dem i den vanliga garderoben. Men så av någon anledning så kollade jag storleken på kläderna som jag hade på mej när jag skulle hoppa in i duschen. Jag trodde att jag var på väg in i storlek 42 vilket jag kände mej helt euforiskt lycklig över!!!!! Till min stora förvåning så stod det storlek 40!!!!!!!!!!!
Hur gick detta till? -36 kilo och storlek 40. Det hade jag aldrig vågat tro!!!! Nu har nog inte riktigt huvet hängt med!!!!! Har i och försig förundrats lite att mina muskler på armarna har blivit mer synliga trotts att jag inte styrketränat, hm kan man tänka sig stark och muskulös? Ahhhhh! Det kanske är för att jag har mindre fett som gömmer dem? Ha ha ha i bland är jag så trög så jag blir mörkrädd!!!
Så nu när jag börjar närma mej min övre målvikt så kan jag äntligen börja fulträna (bygga muskler och köra tunga korta set) för att tajta till och stärka min kropp så att den håller i många år till. Nästa vecka ska Hampus vara på floor Camp så då hinner jag bara köra min magträning som i dag är inne på dag nr 22 och det går kanon bra! Fortfarande jätte motiverad :0) Ska försöka köra med mina hantlar (och magträningen så klart) fram till vecka 26 då Campet är slut, då ska jag köra 2-3 dagar på gymmet! Får nog köra dagtid, för på kvällarna när jag är ledig så vill jag vara hemma med familjen och så är jag piggast på dagen och så blir det oftast gjort också :0) Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar