söndag 20 november 2011

Min belöningslista

-5Kg Hårklippning hos frisör

-10Kg Köpa en dyr go parfym ex Classic från Jean Paul Gaultier

-15Kg Köpa örhänget av Märket SNÖ eller döskalle (vet inte riktigt vad de heter ...... of Sweeden?

-20Kg Manikyr och lösnaglar på Salong ICI

-25Kg Massage på Salong ICI

-30Kg Köpa ljusbruna skinnstövlar+ Ta nytt profilkort med den svarta nyårsklänningen m silver  blom

-35Kg Mysig övernattning på Spa med kärleken

-40Kg Åka till Ullared och köpa ny garderob+ nya träningskläder för 4000kr

-45Kg Sätta i riktiga extensions i håret         Målvikt   :0)

2 kommentarer:

  1. Tycker jag du gör rätt i som lägger upp belöningar efter varje kg du tappat som är en jämnvikt eller vad man ska säga. Ja du förstår =)

    Jag själv har tappat 25kg sedan den 25/5-2011. Vet inte om det är lite eller mycket men ändå =). du kan titta på före och efter bilder i mitt senaste inlägg på bloggen om du vill!

    Jag önskar dig all lycka och framgång! : )
    Stor kram/Kanie - 20åring, GBP op 25/5-2011

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att ha sådana mål! Hade tänkt att göra det jag med men det glömdes bort :) Får bli en stor shoppingtur när målvikten är nådd! Lycka till med allt som kommer! :) /Marie

    SvaraRadera