söndag 20 november 2011

Försöker roa mej för att få dagarna att gå liiiiite snabbare

I går räknade jag ut att det är cirka 7 månader kvar till jag ligger på operationsbordet och darrar av skräck och förtjusning!!!! Det är ju banne mej halvvägs :0)
Har ju ett rutnär med rutor som jag kryssar en för varje dag för att faktiskt se att jag närmar mej lite för varje dag. Det svåra är ju att man inte vet exakt datum för op. Har startat en facebook grupp för oss i Värmland som har eller ska genomgå en gastricbypass och det är redan 30 medlemmar. Sköjjit


Har nu gjort både en bak och framsidan på min Motivation & Mat dagbok som jag fyllt med mina mentala målbilder och belöningslista. Denna bok ska jag börja skriva i första dagen på min flyt. Innan op är det flyt med endast pulver i 4 veckor
Kalendern som jag satte på framsidan är bara preleminär!! Kommer bli den månad som jag blir opad och det datum det blir kommer jag att ringa in med siver eller guld. För det datumet är den dag som jag på nytt föds :0)

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag bor i Värmland, och har nyligen bestämt mig för GBP! Ska träffa läkaren som (förhoppningsvis!) skickar remiss för att sätta igång hela processen om 2 veckor...SPÄNNANDE! Jag ligger då efter dig en bra bit, men det vore kul att följa din resa och dela lite stöd också! Hittar inte gruppen på facebook du pratade om, du kan väl skicka vänförfrågan till mig om du vill? Jag heter kristina degoldsmith rothschild jonsson där. Lycka till på din GBP resa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men shitt va kul!!! Då måste du berätta direkt du varit hos läkaren :0)
      Jag har nu skickat en vänförfrågan till dej på fb och så fort du accepterat min vänförfrågan så skriver jag in dej i Svammel gruppen. Den är hemlig och det är därför syns den inte. Du får jätte gärna följa mej på min resa mot smalheten!!! Jag stöttar dej mer än gärna när din resa tar fart och remissen skickas!!!!!
      Jag har startat en fb grupp för oss värmlänningar i fall du vill vara med där också. Det skulle vara kul att dra ihop och träffas någon gång. Kram kram M

      Radera